Klikněte na ikonku níže a sledujte nás, ať vám nic neunikne!
PŘED ZAPLACENÍM KROUŽKOVNÉHO
kontaktovat příslušného pracovníka DDM Jihlava, jehož kontakt je uveden u konkrétního kroužku
PO ZAPLACENÍ KROUŽKOVNÉHO
vyplnit žádost o vratku přes váš Klientský účet - https://ddmjihlava.iddm.cz/prihlaseni
Návod, jak vyplnit žádost o vratku přes klientské centrum - Elektronická žádost o vratku za platbu kroužku přes Klientské centrum
vznikla-li překážka navštěvovat kroužek na straně organizace (změna času kroužku, zrušení kroužku, atd.)
klient má vážný důvod (zdravotní stav, změna bydliště, apod.).
Ve všech jiných případech platí následující:
Pokud se klient odhlásí do 31. 10. a má kroužkovné již zaplaceno, pak se kroužkovné vrací (mimo nevratného administrativního poplatku 200,-).
Pokud klient přestane navštěvovat kroužek během prvního pololetí do 31. 1. a má zaplacené kroužkovné na celý školní rok, bude mu po odeslání žádosti o vratku vráceno kroužkovné pouze za druhé pololetí. Pokud má zaplacené kroužkovné na první pololetí, kroužkovné se nevrací.
Pokud se klient rozhodne až během druhého pololetí tedy od 1. 2., pak se kroužkovné za druhé pololetí nevrací.
Vždy při nárokování vrácení platby je však nutné provést elektronickou žádost o vratku.
Vratky jsou odesílány na konci měsíce, ve kterém byla elektronicky podána žádost o vratku.